Repülős hírek röviden,egyszerűen!

Fly Blog

Fly Blog

Nagy,nagyobb,legnagyobb

Jön az A380 Plus?

2017. október 07. - Hun Fly

A légitársaságok,akiknek van A380 flottájuk,mint pl.:Qantas,British Airways,Air France,Lufthansa,úgy véték,kicsit kiöregedett a típus,így hát visszaküldték az Airbusnak ,,ráncfelvarrásra".Az Airbus kérésükre felújította az

óriás gépmadarakat,és megalkotta az A380 Plus-t.Ez a gép abban különbözik elődjétől,hogy kapott új

wingleteket,+70 ülést,és modernebb rendszereket,és egy hatalmas Plus feliratot az oldalára.a380plus.jpgAz én véleményem az Airbus új gépéről,hogy ha már amúgy is az A380 a világ legnagyobb gépe,minek

készítenek belőle egy nagyobb verziót?!Ez szerintem pazarlás.Miért nem fejlesztenek ki mondjuk egy új modellt?

Pl.:A340 Neo,vagy A360???Nos,az A380 Plus nem az én döntésem volt,én nem a vezérigazgató,hanem csak egy

Airbus-rajongó vagyok.Minden esetre szurkolok az Airbusnak,hogy sikerrel járjon az A380 Plus.

A bejegyzés trackback címe:

https://flyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5412741100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása